AUTORSKA PRAVA
Sadržaji objavljeni na web stranici internetske trgovine www.fritz.ba vlasništvo su kompanije Masterline d.o.o. Sarajevo i mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, gdje moraju zadržati sve gore navedene obavijesti o autorskim pravima i zbog toga se ne mogu kopirati, reproducirati ili na drugi način distribuirati.
Masterline d.o.o. Sarajevo zadržava pravo promjene sadržaja.
OPĆI UVJETI
Internetskom trgovinom www.fritz.ba (u daljnjem tekstu “trgovina”) upravlja tvrtka Masterline d.o.o. Sarajevo, Maglajska 4, 71 000 Sarajevo, porezni broj: 4200531510007 (u daljnjem tekstu i prodavač).
Općim uvjetima poslovanja utvrđuje se rad internetske trgovine www.fritz.ba, prava i obaveze korisnika i trgovine, te uređuju poslovni odnosi između trgovine i kupca.
Općim uvjetima poslovanja uređuju se i pojedinačna pravila kupovine na mjestu preuzimanja Masterline d.o.o.Sarajevo.
Kupac može biti pravna osoba, uzimajući u obzir podatke pružene prilikom registracije i podnošenja narudžbe. Opći uvjeti internetske trgovine fritz.ba sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Kupac se veže općim uvjetima koji vrijede u trenutku kupovine (slanje online narudžbe).
Prilikom narudžbe, kupac se uvijek podsjeća na opće uvjete i potvrđuje svoje upoznavanje s njima dostavljanjem narudžbe.
Korisnik
Jednokratnom prijavom u internetsku trgovinu fritz.ba putem e-maila, posjetitelj postaje gost trgovine, a uz potvrđenu registraciju u internetskoj trgovini fritz.ba postaje članom. I gost i član trgovine (u daljnjem tekstu korisnik) stječu pravo na kupnju u internetskoj trgovini www.fritz.ba.
Nakon prijave u internetsku trgovinu kao član, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je isto kao i njegova adresa e-pošte, te lozinku.
Izvršenje ili odbijanje naloga
Nakon konačne potvrde narudžbe, kupac se putem e-maila obavještava o zaprimljenoj narudžbi. Naruđbe koje su prihvaćene, prihvatamo kao neopozive. Uslijedit će aktivnosti neophodne za izvršenje prihvaćenih naloga u najkraćem mogućem roku. Masterline d.o.o. može odbiti nalog u odnosu na koji utvrdi da ga nije u stanju izvršiti pod navedenim uvjetima. Izvršenje pristiglih naloga vrši se svim radnim danima od 08:00 do 16:00.
Postupak otkazivanja naloga
Narudžbe zaprimljene putem internetske trgovine kupac može otkazati bez dodatnih troškova. U roku od sat vremena možete odlučiti i otkazati narudžbu slanjem e-maila; info@fritz.ba. U e-poruci navedite sljedeće informacije:
U temi poruke: Otkazivanje naloga
U sadržaju poruke:
1. ime i prezime kupca
2. adresa kupca
3. broj naloga
U slučaju da narudžba ne bude otkazana u roku od jednog sata, narudžba ide u daljnju obradu. Narudžbom ćemo pregledati jesu li dostupne sve potrebne informacije o kupcu i naručenim proizvodima.
U slučaju da nedostaju podaci, kontaktirati ćemo vas putem e-maila ili telefona, koji su navedeni u kontaktnim podacima.
Cijene i načini plaćanja
Sve cijene navedene u internetskoj trgovini www.fritz.ba izražene su u KM i uključuju porez na dodanu vrijednost. Obveznici PDV-a prilikom narudžbe moraju navesti identifikacijski broj. Zbog svakodnevnog ažuriranja cijena i zaliha na web mjestu, mogu se dogoditi pogreške na koje ne možemo uticati i za koje nismo odgovorni.
Internetska trgovina www.fritz.ba omogućava sljedeće načine plaćanja:
Proces notifikacije kupovine
Naredba nakon slanja narudžbe
Kupac će dobiti obavijest putem e-maila da je narudžba prihvaćena. Sveobuhvatne informacije o statusu i sadržaju narudžbe uvijek su dostupne registriranom korisniku na web stranici www.fritz.ba. Tim web stranice pregledava narudžbu, provjerava dostupnost naručenih artikala i potvrđuje narudžbu ili je odbija s razlogom. Tim web stranice može nazvati kupca na njegov kontakt broj telefona kako bi provjerio podatke ili osigurao tačnost isporuke. Prilikom isporuke predmeta koje trgovina www.fritz.ba nema na stanju u vlastitom skladištu, www.fritz.ba je isključivo vezan za isporuku od strane dobavljača i za vrijeme u kojem ovaj dobavljač može isporučiti predmet. Trgovina www.fritz.ba obavještava kupca putem e-maila o ažurnim informacijama u vezi s isporukom predmeta. Ako je vrijeme isporuke jako dugo, a kupac ne želi čekati, kupac nas može obavijestiti e-poštom; info@fritz.ba . Artikal će biti uklonjen iz narudžbe i kupcu će biti vraćena sva plaćena sredstva, dok će se ostali predmeti iz narudžbe ili isporučiti ili otkazati po želji kupca. Ako dobavljač www.fritz.ba ne potvrdi dostupnost naručenih artikala najkasnije u roku od dva tjedna od dana predaje narudžbe, www.fritz.ba može odbiti narudžbu kupca iz razloga što artikal nije dostupan. Nalog kupca ističe na dan odbijanja.
Internetska trgovina www.fritz.ba ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu koja bi nastala zbog dužeg vremena isporuke ili zbog neisporuke predmeta koje www.fritz.ba nema na zalihama u vlastitom skladištu, osim ako trgovina www.fritz.ba ili osoba za koje je poduhvat odgovoran, prouzročeno namjerno ili iz nepažnje. Narudžba je otpremljena ili spremna za naplatu.
Internet trgovina www.fritz.ba priprema, šalje artikal i obavještava kupca putem e-maila u dogovorenom roku.
Dostava proizvoda
Mi ćemo pripremiti naručene proizvode i poslati ih na vašu adresu. Račun će biti priložen uz fakturu. Proizvode će brza Pošta dostavljati u skladu s njihovim uvjetima poslovanja. Ako niste kod kuće kada vas posjeti kurir, ostavit će vam obavijest o dolasku pošiljke, koju ćete u određenom vremenskom roku moći preuzeti osobno u vašoj najbližoj pošti.
Troškove pakiranja, dostave i poštarine za narudžbe u BIH do 100KM snosi prodavač i potpuno su besplatne za kupca. Kupac će tako dobiti naručenu pošiljku bez poštarine.
Informacija o cijeni dostave dostupna je na web stranici www.fritz.ba prilikom izvršenja narudžbe u zavisnosti od količine (težine) i lokacije za dostavu proizvoda.
Prodati proizvodi
U nekim slučajevima možda nećemo moći isporučiti pojedinačni proizvod jer je rasprodan. Sigurni smo da ćete u našem širokom asortimanu proizvoda pronaći zamjenski proizvod.
Postupak vraćanja
Prije nego što vratite robu kupljenu u internetskoj trgovini www.fritz.ba, obavijestite nas putem e-maila; info@fritz.ba kako bi se dogovorili o najboljem rješenju.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač može odustati od ugovora u roku od 14 dana od primitka naručene robe, a da ne mora navesti razlog svoje odluke.
Izjava o ostavci mora se podnijeti, u roku za odustajanje od ugovora, na adresu info@fritz.ba .
Postoje dva načina da se roba vrati u roku od 30 dana od dana povlačenja:
1. Kupljenu robu treba poslati s fakturom i svom srodnom dokumentacijom na adresu: Masterline d.o.o. Sarajevo, Maglajska 4, 71000 Sarajevo. Proizvode morate vratiti neoštećene u istoj količini i u originalnom, neoštećenom pakovanju. Oštećeni proizvodi, u izmijenjenim količinama i proizvodi u originalnom ili oštećenom pakovanju ne mogu se vratiti.
2. Uz kupljenu robu o svom trošku prijavite lično u sjedištu Masterline d.o.o., Maglajska 4, 71000 Sarajevo i u radno vrijeme (radnim danom između 8:00 i 16:00, vikendom i praznicima zatvoreno) i kupljenu robu vratite zajedno s pripadajućom dokumentacijom.
Povrat primljenih isplata
Ako ste već platili za naručenu robu, izvršit ćemo povrat svih uplata primljenih zbog narudžbe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana nakon prijema obavijesti o odustajanju od ugovora.
Ako ste robu već primili i povukli iz ugovora, robu morate vratiti u roku od 14 dana od dana obavijesti o odustajanju od ugovora.
U ovom slučaju zadržavat ćemo povrat sredstava primljenih dok ne primimo vraćenu robu ili dok nam ne dostavite dokaz da ste robu poslali nazad.
Povrat ćemo izvršiti na vaš bankovni račun, pa nam pošaljite broj osobnog računa ili ga napišite u obrazac za povrat.
Ako proizvod ne radi ispravno ili ne radi u skladu s vašim očekivanjima, obavijestite nas putem e-maila; info@fritz.ba, gdje će vam naši tehnički savjetnici moći pomoći s potrebnim objašnjenjima. Na taj način izbjeći ćete moguću zloupotrebu proizvoda i oštećenje samog proizvoda te eventualnu štetu na drugim stvarima.
Žalbe se neće razmatrati za proizvode za koje je utvrđeno da su oštećeni uslijed nepravilne ili neprimjerene upotrebe ili rukovanja, što nije nužno da se utvrdi priroda svojstva i funkcioniranje robe. Ako želite takav proizvod nakon odbijanja žalbe, možete preuzeti ponovo, poslat ćemo vam ih i naplatiti troškove povezane s isporukom takvog proizvoda.
Garancija
Proizvodi imaju garancoku ako je to navedeno na garancijskom listu. Garancija vrijedi u skladu s uputama na garancijskom listu. Garantni rokovi su navedeni na garancijskim listićima ili na računu. Garancija teče od dana prijema robe. Garanciju možete zatražiti garancijskim certifikatom, fakturom ili dokazom o plaćanju robe (izvod iz banke).
Popravak i zamjena proizvoda u periodu garancije prodavatelja Masterline d.o.o. Sarajevo, obavljamo u kompaniji Masterline d.o.o. Sarajevo. Ako popravak traje duže od 45 dana, proizvod ćemo zamijeniti novim, a ako to nije moguće, vratit ćemo otkupnu cijenu za proizvod u cijelosti.
Stvarna greška
Materijalna greška je u slučaju:
– ako proizvod nema karakteristike potrebne za njegovu normalnu upotrebu ili za stavljanje u promet;
– ako proizvod nema karakteristike potrebne za specifičnu upotrebu za koje ga kupac kupuje, ali koji su prodavaču bili poznati ili su mu trebali biti poznati;
– ako proizvod nema karakteristike koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane;
– ako je prodavač isporučio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je obrazac ili model prikazan samo radi obaveštenja.
Prikladnost robe za uobičajenu upotrebu procjenjuje se u svjetlu normalne robe iste vrste i uzimajući u obzir izjave proizvođača koje se odnose na karakteristike robe i pojedinosti o samom proizvodu. Kupac može ostvariti svoja prava koja proizlaze iz materijalne greške ako nas obavijesti o kvaru u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja nedostatka. Kupac mora detaljnije opisati kvar u obavijesti o pogrešci i omogućiti nam uvid u predmet. Kupac nas može lično obavijestiti o pogrešci, a mi mu moramo izdati potvrdu. Prihvaćanje predmeta vraćenih nakon garancijskog ili materijalnog oštećenja artikla, kupac je dužan ponovo preuzeti proizvod isporučen prodavaču na garancijski ili drugi tretman nakon završetka tretmana. Kupac preuzima proizvod na mjestu preuzimanja, gdje ga je osobno isporučio prodavatelju, a u slučaju da ga pošalje poštom, bit će mu vraćen na adresu za dostavu. Zaštita ličnih podataka, vaši lični podaci bit će pažljivo zaštićeni u skladu s važećim propisima. Informacije dobivene prilikom naručivanja robe koristit će se za slanje informativnog materijala, ponude, faktura i druge potrebne komunikacije između vas i internetksi trgovine www.fritz.ba gdje se čuvaju sljedeći podatci članova na neodređeno vrijeme: ime i prezime, e-mail adresa, kontakt telefon, primarna adresa i adresa za dostavu, država prebivališta, vrijeme i datum registracije te arhiva komunikacije sa internetskom trgoviniom www.fritz.ba. Navedeni lični podaci koriste se isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i druge potrebne komunikacije s kupcem. Ni pod kojim uslovima se podaci korisnika neće prenositi neovlaštenim osobama.
Gosti internetksi trgovine fritz.ba čuvaju osobne podatke samo u vrijeme dok se narudžba ne ispuni slijedeći podaci: ime i prezime, e-mail adresa, kontakt telefon, primarna adresa i adresa za dostavu, država prebivališta, vrijeme i datum registracije te arhiva komunikacije s www.fritz.ba .
Nakon popunjavanja narudžbe pohranjuju se samo podaci koji se odnose na pojedinačnu narudžbu, a kojima se može pristupiti samo poznavanjem broja računa i broja naloga.
Korisnik je odgovoran i za zaštitu osobnih podataka osiguravanjem sigurnosti svoje e-mail adrese, korisničkog imena i lozinke te odgovarajuće softverske (antivirusne) zaštite svog računala.
Web stranica sadrži i kolačiće zarad nesmetanog rada web stranice. Operator ne prikuplja nikakve lične podatke o posjetiteljima web stranice.
Dostupnost informacija
Internetska trgovina www.fritz.ba se obavezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke:
• identitet kompanije (naziv kompanije i sedište kompanije, matični broj i poreski broj),
• kontakt informacije koje korisniku omogućavaju brzu i efikasnu komunikaciju (e-mail),
• suštinske karakteristike robe ili usluga (uključujući pretprodajne usluge i garancije),
• konačnu cijenu robe ili usluga, uključujući poreze, ili način izračuna cijene ako se zbog prirode robe ili usluga ne mogu unaprijed izračunati,
• dostupnost proizvoda (bilo koji proizvod ili usluga ponuđena na web mjestu trebala bi biti dostupna u razumnom roku),
• uslovi plaćanja, uslovi isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke),
• rok važenja ponude,
• uslovi, rokovi i procedure u slučaju odustajanja od ugovora; pored toga, informacije o tome da li su i koliko košta povratak robe,
• objašnjenje postupka žalbe, uključujući adresu e-pošte,
• upoznavanje sa odgovornošću za činjenične greške,
• mogućnost i uvjete postprodajnih usluga i dobrovoljnih garancija, gdje je to potrebno,
• informacije o kompatibilnosti digitalnog sadržaja s hardverom i softverom s kojima je kompanija upoznata ili bi ih trebalo upoznati,
• Može doći do grešaka u pripremi web stranica na koje ne možemo uticati i za koje nismo odgovorni. U slučaju velikog neslaganja cijene ili tehničkih podataka, obavijestit ćemo vas prilikom naručivanja.
Žalbe i sporovi
Internetksa trgovina www.fritz.ba poštuje važeće zakonske propise o zaštiti potrošača i čini sve napore kako bi ispunio svoju dužnost da osigura efikasan sistem za rješavanje pritužbi. Web trgovina se također, trudi prema svim mogućnostima, da sve sporove rješava sporazumno, ali ako to nije moguće, opštinski Sud u Sarajevu bit će nadležan za rješavanje tih sporova.